İade & Değişim

 Aldığınız her ürün, üretici firmasının garantisi altındadır.

  • Almış olduğunuz ürününü ambalajını “açmadan”, “tahrip etmeden”, “bozmadan”, “ürünü kullanmadan”, teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası, sipariş numaranızı da içeren bir dilekçe veya iade formu ile iade ediniz.
  • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa tutanak tutarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız
  • Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.  
  • Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür
  • Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.
  • Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.
  • İade ve değişim işlemlerinde ürün geri gönderiminden doğacak kargo maliyeti Alıcı’ya aittir. “Karşı Ödemeli” gönderiler teslim alınmayacaktır.
  • İade ve değişim hakkında detaylı bilgi için; +90 252 385 20 56 numaralı telefondan veya bilgi@ayanyapimarket.com.tr bizlere ulaşabilirsiniz.
  • İade ve Değişim Adresi: Yalıkavak Mah. Atatürk Cad. No:16/A Bodrum – Muğla
  • Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 14 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

    İade ve değişim işlemleri için sitemizde bulunan iade talepleri bölümünden iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.

Popüler Aramalar: